Навіны

03.01.2024 Административные процедуры в области государственной регистрации недвижимости теперь доступны в электронном формате

Адзіны партал электронных паслуг (ЕПЭУ) стане месцам, дзе фізічныя і юрыдычныя асобы, а таксама індывідуальныя прадпрымальнікі змогуць падаць заяву на электроннае афармленне розных адміністрацыйных працэдур, такіх як рэгістрацыя нерухомасці, прадастаўленне інфармацыі з рэестра нерухомасці, выпраўленне даных, улік безгаспадарнай нерухомай маёмасці, і узгадненне назначэння аб'ектаў нерухомай маёмасці.

Акрамя таго, ёсць канкрэтныя крокі, каб запускаць і кіраваць адміністрацыйнымі працэдурамі ў электронным выглядзе:

1. Аўтарызацыя на партале ЕПЭУ праз Адзіную сістэму ідэнтыфікацыі фізічных і юрыдычных асоб (ЕС ІФЮЛ);
   
2. Запаўненне заявы, прымацаванне неабходных дакументаў, іх падпісанне з дапамогай электроннага лічбавага подпісу;
   
3. Адпраўка дакументаў у кампетэнтны орган;
   
4. Атрыманне выніку выканання адміністрацыйнай працэдуры ў асабістым кабінеце на АПЭУ.

Важна адзначыць, што тэрміны выканання адміністрацыйных працэдур залежаць ад віду заявы. Напрыклад, для запыту дзяржаўнай рэгістрацыі існуе магчымасць выбраць звычайны, паскораны або тэрміновы разгляд заявы, якая мае адпаведна тэрміны 5, 2 і 1 працоўны дзень. Акрамя таго, для іншых адміністрацыйных працэдур, такіх як выпраўленні ў дакументах і ўлік безгаспадарнай маёмасці, тэрміны складаюць 3-15 працоўных дзён. Неабходна таксама ўлічыць, што пры запыце інфармацыі з іншых дзяржаўных органаў тэрміны выканання адміністрацыйных працэдур могуць павялічыцца да 1 месяца.



Электронны зварот

Код PHP*">
Код PHP*">
Код PHP*">
Адказ адправіць па адрасе:
Паштоваму
Электроннаму
*Палі абавязковыя для запаўнення
Ваш зварот адпраўлены